سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل تنگ
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و ابو جحیفه گوید از امیر المؤمنین ( ع ) شنیدم که مى‏گفت : ] نخست درجه از جهاد که از آن باز مى‏مانید ، جهاد با دستهاتان بود ، پس جهاد با زبان ، سپس جهاد با دلهاتان ، و آن که به دل کار نیکى را نستاید و کار زشت او را ناخوش نیاید ، طبیعتش دگرگون شود چنانکه پستى وى بلند شود و بلندیش سرنگون زشتیهایش آشکار و نیکوییهایش ناپدیدار . [نهج البلاغه]
نویسنده : ولگرد:: 87/8/10:: 5:30 صبح

گفتم: تو شیرین منی...

گفتا: تو فرهادی مگر؟...

گفتم: خرابت می شوم...

گفتا: تو آبادی مگر؟...

گفتم: ندادی دل به من...

گفتا:تو جان دادی مگر؟...

گفتم: ز کویت می روم...

گفتا: تو آزادی مگر؟...

گفتم: فراموشم نکن...

گفتا: تو در یادی مگر؟


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

4983:کل بازدید
3:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
درباره خودم
دل تنگ
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
دل تنگ
لینک دوستان

VeLGaRd
VeLGaRd
VeLGaRd
VeLGaRd
ShAbGaRd

اشتراک